lördag 3 oktober 2009

Tycker du om våra barnkläder? Vinn ett presenkort värde 400 kr!

Nu kör vi igång med vår första tävling här på bloggen. Följ dessa enkla steg och ta chansen att vinna barnkläder till ett värde av 400 kr! Du vinner alltså ett presentkort som du kan lösa in
mot valfria kläder i vår butik på nätet, eller i Täby centrum.

1. Skicka ett mail till info@sunnykid.se. Ange ditt namn och din adress.
2. Skriv också vilka två färger du helst skulle se våra randiga velourbyxor i.
3. Tipsa tre vänner om vår tävling!

Tävlingen pågår från 3:e till 12:e oktober. Vinnarens namn publiceras här på bloggen den 13:e oktober. Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Ohh jag älskar era kläder! har tre par av era randiga velourbyxor och fler vill jag ha, gärna några tröjor med hehe. =) Jag ska maila såfort jag kommit på några färger jag skulle vilja se era byxor i.

    När man ska tipsa andra gör jag det via mail eller i deras bloggar?

    SvaraRadera
  2. Ni har ett mejl i inkorgen och en länk i min tävlingsblogg;

    http://evamar.blogg.se/2009/october/barnklader-12-oktober.html

    SvaraRadera
  3. Tipsa gärna via mail! Tack. :-)

    SvaraRadera
  4. Nu har jag mailat och haft mig. :)

    SvaraRadera